Şu detaylı ultrason ve tetanoz aşısı gereklimi,yaptırmalımıyım,kararsızım,siz naptınız..gibi sorular görmekten sıkıldım artık.
İlk bebeğimde yaptırdım ikincide detaylı yaptırmam diyen zihniyet😡İlk çocuğun sağlıklıydı detaylıda bunu gördün sevindin diye niye sonradan doğacak çocukların için gereksiz görüyosun.Ben böyle saçmalık görmedim.Belkide bir rahatsızlığı olucak ona göre anne karnında veya doğar doğmaz müdahele edilcek çocuğunuzun hayatı kurtulcak.Cahillik diz boyu resmen..😡