Kızlar yarın 36 haftalık olacağım ve bu zamana kadar hiçbi sorun Yaşamadım gebeliğimde herşeyim çok iyi maşallah 🧿 yalnız bu zamana kadar gittiğim hastanenin doğum ücreti çok fazla geliyor.. ister normal olsun ister sezaryen 3000 tl istiolar. Orta ölçekte maddiyatı olan bi aileyiz. Siz olsanız Bu saatten sonra doktor değiştirir miydiniz napardınız İkilemde kaldım ?? İyisiyle kötüsüyle düşünüyorum karar veremiyorum