Nst de sancılarım çıktı 100 lerde doktor gördüğünde çatı muayenesi yaptırdı. Açıklık yarım cm falanmış eve yolladı. Normalde sancı olmuyordu ama eve geldikten sonra biraz sancım olmaya başladı ama artan bi sancı değil. Ve düzensiz gibime geldi anlayamıyorum yani tam olarak. Böyle birşey başına gelip de ne zaman doğum yaptınız ?