BegummKaya27 esrAlp ya tabi Allah korusun bi sorun çıkmasın ama dediğim gibi öncesinde 2 sorunlu hamilelik geçirince bunda diken üstündeyiz. Ben 1 hafta bile zor dayanıyorken 1 ay bekleyemiycem valla. Yarın başka bi doktora randevu aldım
rabiass BegummKaya27 bnde senin gibiyim malesef. Biri 6 biri 8 haftalıkken kaybettim. 3.ncuye gebeyim bnde korkuyorum