Daha bugün gittim söylemiştim ama bu kadar aşırı ağrım yoktu.Cok şiddetlendi. Umarım kötü birşey yoktur. Yarın test sonuclarim çıkacak tekrar sorucam.Polikistik over olunca düşük riski daha cokmus herşeyden tedirgin oluyorum. Cevaplar için teşekkürler 🌺