Kizlar öyle mutluyum ki.Ben çok tüp bebek tedavisi gördüm rahim tertemiz, embryo en iyi kalite ama olmuyo.Küçukken tramva yaşadım,geçen sene kaza geçirdik,ölümler falan ben iyice bunaldım.her gece saat 4 uyaniyorum korkuyla falan Hevesim kalmadı yaşamaya.Psikolaga gittim işe yaramadı nazar dediler,aklınıza gelen herşeyi yaptım yani..Bugün akupunktur yapan bı yer var oraya gittim gayet nezih bı semtte .Ve İyi bir üniversiteden mezunu bı doktor.İlk önce 15 dk akupunktur yaptı sonra bilinçaltı hipnoz.İlk kaza anını silmeye calistik .Şuan aklıma getirmeye çalışıyorum belli belirsiz geliyo.Eskiden o kadar netti ki .Sonra yavaş yavaş daldim kizlar 33 yaşındayım hayatımda ilk defa kendimi bu kadar bıraktım .Sanki denizdeyim öyle sırt üstü yatiorum.Burda sorunu olan çok kadın var ve bilen bilmeyen herkes yorum yapiyo o kadınlara .O kadar şeyi yanlış dusunuyomusum ki.Sizlere tavsiyem ne olur profesyonel yardım alin.biraz pahalı oluyor ama bana deseki 10.000 ver veririm.Ve hepiniz annesiniz anne adayisiniz doktorun bana dediği tek şey 0 7 yaş arasında kodlanan herşey anne ile alakalı.Lutfen çocuklarınızı büyütürken okuyun araştırın yardım alın .Ben bugün sevgi pitircigiyim resmen aylar sonra yüzüm güldü Allah’ım herkese gönül ferahlığı versin🙈🌻