Kızlar şimdi doktordan geliyorum 35+4 günlük hamileyim nst de sancım çıktı sancıyı görünce alttan muayne etti doktorum 2 cm açıklık olduğunu söyledi 36 ya kadar beklese iyi dedi 37 haftayı görürmü dedim keşke görse ama sanmıyorum kanala yerleşmiş dedi alttan muayne. Ettiği için doğum hızlanırmı sizce başına gelen varmı ?