28 haftalık hamıleyım doktorum bugun suyumun fzzla oldugunu soyledı ya bebegım sısko dogacakmıs yada bende dıyabet klabılırmıs normalde seker yuklemesı yaptırmayacaktım fakat yarın seker yuklemesı yapılacak. Oglumun kılosu da 1300 gr. Bıyle bı durumla karsılasan var mı??