Wonderanne Kızlar benim göbek deliğim normalde çok derin. Ama birkaç haftadır baya dibi göründü. Dışarı çıkacak galiba ki çok şık rastlanan bir durum. Var mı benim gibi olan?
Ebrarsahn Wonderanne benim göbek deligim kücücüktü içinde şimdi sanki patlıcak gibi açıldı geriliyor acı oluyor bazen
melis_duru Wonderanne benim de derin, hamileliğimde düz gibi olmuştu sma hiç dışarıya çıkmadı. Doğumdan sonra da eski haline döndü
Wonderanne Tnskmn normal biliyorum da çok çok derinfi baya baya çıkınca yüzeye insan biraz tedirgin oluyorum
Tnskmn Wonderanne benimde coo derindi canim 37+1 oldum bazen cikiyo bazen normal düz oluyo sıkıntı olacak durum değil 🤭😍
Deletedmom399 Wonderanne bebek büyüdükçe oda dışarı çıkıyor normal😊 Takıp et ama acı ağrı olursa göbek fıtığı da çok sık oluyor inşallah olmaz🙏🏻
Wonderanne Bahar1 demek ki çoğu kişi de oluyormuş çok derindi gerçekten yüzeye çıktı nerdeyse insan tedirgin oluyor