Stres yapma doktorun bakmış bi şey çıkmamış çok şükür bol bol su iç dinlen olabildiğinde kalkma yorma kendini geçer bazı kadınlar gebelikte de adet olabiliyormuş üstüne oldum derler hatta o yüzden sıkma canını ki bebeğin seni hissediyor onu da korkutma annesi