Merhaba kızlar 16. Haftada olanlar yada bu haftayı geçirenler nasıl geçiyor . Bu aralar alt taraflarım da ve kuyruk sokumumda ince sancılar hissediyorum. Belimde sık sık ağrı oluyor. Pazartesi günü kontrole gideceğim ama bu haftalarda bunlar normalmi sizlerde durumlar nasıl ?