Kızlar dün doktor kontrolüm vardı bebeğimiz iki hafta geriden geliyor şu an 36 hafta ama 34 görünüyor nts ye aldı ama sanci çıkmadı suyunda da azalma var 8 hazirana randevu verdi doğuma hazırlıklı gel dedi ama normal mi olacak sezeryan mı belli değil ayrica cati muayenesi falanda yapilmadi başına böyle bisey gelen var mı?