Mahbuss Zehra333 Mine8191 Esme1989 Mucizem199 vuslatim34 haticeeeyy Happybsrn lavender Meltem3925 Merve_zynp resimag.com/p1/2251af90323.jpeg Şimdiki testim arkadaşlar çok heyecanlıyım belim ve karnında ağrıyor ya korkuyorumda
Happybsrn Deletedmom388 evt geç gördüm yumurtlma yada ikinci kez oldu bilmiyorum .. adetimi bekliyorum umudum diğer aya kaldı çünkü adet belirtilerim var 😪😪😪😪😭😭😭
Deletedmom388 Happybsrn İnş gebelik belirtileridir bende bu ay bünyemi dinlendirmek istedim önümüzdeki ay bende yapıcam ovulasyon kürtajdan sonra yumurtlama görüp görmediğimi merak ediyorum 😊😊
Duyguscuk Happybsrn Gebelik testi yaptın mı canım, ben de aynen adet belirtileri yaşıyordum test yaptığımda (kasık -karin ağrısı, goguslerde büyüme ve acıma), meğer hamileymisim.
Merve_zynp Ayyy yeni test aldığında buraya yaz merak ettim bence hamilesin test bozuk ama ilk idrar önemli sen yapınca testi yaz kız dua edicem sana inşallah rabbim nasip eder 🙏🏻
Happybsrn Deletedmom388 bnde yapacam bir daha nasıl olacak geç mi oluyor erken mi oluyor diye.gebe kalamıyorum bari bilelim günlerimizi… keçi boynuzu kürü yapacam eşime de
Btl_89 Mahbuss kuzum resim yok inşallah haöilesindir merak ettim bende hadi paylaş bakalım dua edicem sana allah gönlüne göre versin hepinizin tüm isteyen herkesin rabbim kucağını doldursun
Merve_zynp Mahbuss ayyyy çok sevindim tebrik ederim hayırlı olsun canım hamilesin kan testi ver kadın doğuma git hatta ultrason baksınlar kan sonucu çıkana kadar sende gebelik kesesini görürsün daha çok minik olduğu için göremezsen korkma 🥰 çok sevindim çok şükür 🙏🏻