Mehtapakgl canım gerçekten hiç bişey yapmadım ben kafadan çıkardım dedim napayım Büşra kendini üzme üzdükce daha kötü oluyorsun bıraktım. Oruç ta bir de doğru düzgün ilişki olmadı ayak dikme yok bişey yok ama nasip bu zamanmış demekki rabbim nasip etti çok şükür. Belirti olarak adet belirtisiyle ayniydi. Alt karnım ağrıyordu belim göğüslerim gecikince ağrımaya başladı extra beni test yapmaya iten belirtiler adet 2. Günü geçince sabah kalktığımda hafif bulantı hissi oluyordu ve başım dönüyordu gözlerim karariyordu 😊