Mahbuss canm benim seni okadar cok iyi anliyorum ki ben 3 sene bekledim rahim filmi cektirdim kapali dediler 3 doktora gosterdik 3 de kapali dediler ama hic aklimiza gelmedi radyoloji uzmnaina gostermek onun ardina tuo bebek yaotirdim tuttu dustu ameliyat olucaktim sonradan tuplerimi acik olsugunu ogrendim gecen kasım ayinda ve ben 3 ay once kendiligimden hamile kaldim testte pozitif gorunce ben resmen kendiminkaybettim inanmadim agladim kan verdim yine inanamadim heralde bu gidisle ben dogana kadar inanamam 😊😁