Elifsntrk Kızlar 39+2 yim yarın sabah 7 de yatışım yapılacak suni sancı verilecek ve normal Doğum denicez dualarınızı eksik etmeyin nolur allah hepimizi beni de kurtarsın inşallah 🥰🤲🏼♥️
Sifa0033 Elifsntrk Rabbim yardımcın olsun sağlıkla al bebeğini kucağına inşaallah kolaylıkla doğum yaparsın canım
Merve_zynp İnşallah suni sancıya gerek kalmadan kendi sancınla sağlıkla bi nefeste doğurmayı nasip etsin rabbim sağlıkla kucağına al inşallah 🙏🏻
CnnAkyl Rabbim yardımcın olsun inşallah canım bebişimizi hayırlısıyla sağlıklı bir şekilde alırsın kucağına 🤲🥰