Gamzemm denizzzakdeniz canım o tüm hamileliklerde var normal gunlerde de akıntılarımız oluyordu fakat bu sıvı şekilde ve sürekli gün içerisinde oluyor ben 2 aylikken başladı şuan 4. Ayım hayla devam ediyor ben günlük ped kullaniyorum ama gun icerisinde 5 6 kez değiştiriyorum
denizzzakdeniz Sumeyyye cogu arkadasm önemli aksatma diyorlar erken dogumun habercisii diolar ama blmiyorumki okdr önmli acaba korktm bnde :/ cnm snde bulanti flan varmi ?
Gamzemm denizzzakdeniz ama canım 9.haftası erken doğum belirtisi olması imkansız o bütün hamileliklerde sıklıkla görülüyor bence
Sumeyyye denizzzakdeniz geçen haftaya kadar bulantıyla uyanıyordum çok bulanıyodu ama bir haftadır geçti bulanmıyo şuan. Haftaya gidicem doktora sorucam akıntı olayını umarım önemli değildir