Arkadaşlar nisan ayından bu yana kasıklarimda ağrı midemde şişkinlik gaz kaynama bulantı ve göğüslerimde şişlik vardı. Adet oldum ama normalden az mayısın 6 da da aynı durumdaydim. Kasıklarimda hissedilir bir sertlik var 2 -3 haftadır. Eksi su geliyor midemden birşey yiyemiyorum dişlerim iltihap yaptı ve turk kahvesi bana çok kötü kokuyo ve acı geliyor ıcemiyorum ayrıca tereyağda da kokuyor yuksek seslerden huzursuzum. Bugün doktora gittim baktı ultrasonda rahim de kalınlaşma varmış görünen bi şey yok dedi kan testi verdim ne tarif adetime 3 gun var bekleyelim dedi. Acaba ben üstüne mi görüyorum yada gebelik olabilir mi içinde bi umut var normal değil yaşadıklarım.