Esray 20 haftalık hamileyim belim çok ağrıyor kalçama vuruyor basamıyorum ayağımın üstüne zor yürüyorum hamilelikten öncede vardı ağrı farmasinin masaj kremini sürünce rahatlıyorum biraz bi zararı olur mu acaba
nazeninhanim Esray hayatım burada biz tecrübelerimize göre yorum yapabiliriz ama doktoruna da sorarsın yine de , umarım değildir de ağrını dindirirsin