Mrv_ozcn Merhaba🌸 Benimde 5. Yılım ve ilk tüp bebek denememde çok şükür tuttu.Ve nasipse haftaya doğumum war.Hiç düşünmeyin,kendinizi daha fazla üzmeyin direkt bi adım atın derim. Benim bahçeci fulyada, müstecep kavrut hoca da tuttu. Temiz bi yer ve gayet ilgililer tavsiye ederim. Tabi doktorlar vesile, ilk önce rabbim versin. İnşallah isteyen kimsenin kucağı boş kalmasın. Üzülmeyin inanın geçicek 🥰