Herkese merhaba 27 haftalık hamileyim on dişim çok agrıyor doktora gittim kanal tedavi gerekio dedi ilk seansı yaptım ikinci seansta röntgen gerekıyor dedi biraz korkuyorum açıkçası kadın doğum doktoruna danıştım bi zararı olmaz dedi acaba röntgen çekilen oldu mu bi zararı var mi sizce yardımcı olursanız çok sevinirim