bhmndls canım benimde olmustu o haftalarda iki kere tuvaletimi yaptıktan sonra el ayasından fazla bir ıslaklığım olmustu iç çamasırım da doktora gitmiştim benim doktorum herhangi bir sorun yok demişti ama aynı olacak diye bir sey yok içinin rahat etmesi için bir doktoruna danıs derim canım (: aklında soru kalmamıs olur gitmesen bile ara sor