Kızlar normalde Mürvet hanıma gidiyordum ama randevuları full, burada Derya hanımın çok beğenildiğini okudum çok kişiden. Değiştirmemin bi sakıncası olur mu? Mürvet hanımda biraz sert, Derya hanımında çok Güler yüzlü olduğunu, doğumlarda da iyi olduğunu okudum. Acaba gidenler yardımcı olabilir mi?