TugceYil Kızlar, instagramda moroğlu bebe diye toptan bebek arabası satan sayfaya denk geldim. Fiyatları çok uygun, arabalarda güzel görünüyor Pazartesi günü bakmaya gideceğiz ancak ordan bebek arabası alıp memnun kalan veya sorun yaşayan var mıdır?
Rukiye1006 TugceYil İstoçda yerleri var oradan bahsediyorsun sanırım . Bende oradan alacağım pazartesi günü . Kargo ile kapıda ödeme var ama gidip görerek almak daha iyi olur diye düşünüyorum . Bı kaç model beğendim fiyatlarıda oldukça uygun ☺️
Begonvil TugceYil biz bugün ordan aldık canım. İstoçtaki yerlerine gittik. Henüz kullanmadık tabi memnun kalırız İnş. Orda sürdüğüm kadarıyla çok hafif ve güzel Bi arabaydı
hulyadoner Rukiye1006 bende almayı düşünüyorum alırsanız Bilgi verir misiniz ona göre biz gidemeyenlere çok Yardımınız dokunmuş olacak
TugceYil Rukiye1006 evet istoçta. Bizde pazartesi bakıp alacağız görmeden almak istemedim. Birkaç test sürüşü yaparsak daha iyi olur😊
TugceYil Begonvil evet istoçtaki yerleri. Biz de pazartesi gidip bakacağız ama fiyat uygun olunca bir tereddüt ettim 😄 şikayetçi olan var mıdır diye danışmak istedim. Umarım hepimiz memnun kalırız, güzel günlerde kullanırız 🙏🏻
Begonvil hulyadoner internette göründüğü gibiydi. Sürekli sipariş aldıkları belli telefonlar hiç durmuyordu. Güvenilir bir yer yani sıkıntı yaşamazsınız
Zehra2604 Gidip gördükten sonra buraya beni de etiketleyerek yapabilirmisiniz yorumlarınızı ☺️ Güvenilir yerden alalım bizde, indtagramda görüyorum bebek arabası satan sayfalar, ama güvenip sipariş veremiyorum. Bizede yardımcı olursanız mutlu olurum ☺️
Ozgek Zehra2604 bende ordan aldm canm guvenilir telefonlr susmuyot yerinden gidip alrsanız peşin istyr kredi kartiysa uzerine ekleniyor habern olsn
TugceYil Zehra2604 merhabalar, biz bugün gidip aldık bebek arabamızı. Siz bilgi istediğiniz için haber vereyim dedim 😊 Prava gold travel sistem 1300 TL olanı aldık ve çok kaliteli gerçekten. Sürüşü, Kullanımı çok kolay ve çok hafif bir araba. Tavsiye ederim size de. Sipariş vermek isterseniz içiniz rahat olsun.
TugceYil Zehra2604 bu arada bugün ve yarına özel yerlerine gidip alanlara 1300 TL. Sanırım onlineda yeni fiyatlara geçmişler. Umarım aynı fiyattan verirler🙏🏻
Begonvil Melike-_- https://www.google.com/maps/uv?pb=!1s0x14caa56457c7e9e1%3A0x9f35de10c8823249!3m1!7e131!5sMoro%C4%9Flu%20Bebe%20!15sCgIgAQ&%20Baby%20care%20&%20Prava&hl=tr&imagekey=!1e10!2sAF1QipPsqWlFagkc4AOg9Mt_6WWY0NGR1HiVQDlVFEt2&viewerState=lb İnş açılır canım
Seyma39 Bende aldım ikiz bebek arabasını henüz kullanmadık fakat üzerinde iki adet puset olmasına rağmen gayet hafifti manevraları da çok iyiydi pregonunkine 4000 lira vermektense riske girip kapıda ödemeyle 2650 liraya bu arabayı almak bize daha makul geldi