dilara10 Herkese selam kızlar. Şuan 11 haftalığım doktor bana muayene için 11’de olur 12’de olur dedi. Şimdi sizce ben yarın mı gitsem, 12. Haftamda mı gitsem. Net bişey söylemediği için kafam karıştı açıkcası. Bu arada en son muayenem 7. Haftada oldu
Gmze23 dilara10 12 de git canım ikili tarama testi de zaten 12. Haftada daha iyi olur 11 de gidip tekrar yorma kendini 12 de git herşeyini hallet