Kbra-Tuna Hanımlar 35haftalık gebeyim. Bebeğimin baş çevresi 4 hafta ileriden gidiyo yani büyük. Aynı durumla karşılaşan var mı yardımcı olur musunuz
Hkose_972 Kbra-Tuna dört hafta değil ama bçr hafta ileriden gidiyor benim oda gebelik şekerimden dolayı
Psikolog-anne Kbra-Tuna bebek erkek mi acaba, benimde 2 hafta önden gidiyor erkek bebeklerde olabilir dedi doktor bana, ama dört hafta bilemedim,
Zlhb Kbra-Tuna benimkide her şeyi önden gidiyor 😂 bir sorun olacağını sanmıyorum olsa doktorlar uyarır bence yani
Kbra-Tuna Psikolog-anne genetik olabiliyormuş sanırım eşimin kafası da biraz büyük 😊 koca kafalı olacak dedi doktorum
ENA Benimde 2 hafta önde hem başı hem kilosu. Doğuma 3 gün gösteriyor ama ben de hiç bir belirti yok. Kafası büyük olduğundan dolayı kanala kendiliginden giremezse diye korkuyorum😔
Iclalgoleli Kbra-Tuna benimde ileride demişti en son gittiğimde 32.haftamdaydım canım 3 haftaydı benimki de ama normal genetikte olabilir takacağın bir durum yok dedi
Lahinnn Kbra-Tuna merhaba bebegınız sız nasılsınız umarım ıyısınızdır dogum sonrası. Bas buyuk mu dogdu bızde de aynı durum var da