ZK95 Bernababy olsada tam kesin olmuyo. 12 haftada bize erkek denilmişti 16 haftada kızım olucanı öğrendim 😊
hhb53 Bernababy bazılarının belli oluyor. Benım 13. Haftada belli değildi mesela doktora ve bebegın pozısyonuna gore degışir
Gd1992 Bernababy bn 11+5 te gttım pipisini gosterdi cıkıntı var dedi haftaya daha net soylerm dedi :)
ZK95 Bernababy merak etmeyin zaman çok hızlı geçiyo o dönem geçmiyo gibi geliyo ama sonra nasıl geçti diyorsunuz. Daha dün gibi cinsiyet doğum falan derken 5 aylık olduk bile 😊
bebekveannesi00 Benim tam 12+5 de ikili taramaya gitmistim,erkek bu da pipisi bak annesi dedi…Ben test icin ense kalinligina falan bakar soylemez diye dusunuyordum.bir de %100 erkek dedi.
bebekveannesi00 Gd1992 1.15 dedi en fazla 3,5 falan olmasi lazmmiş canm iyiymis burun kemiginede bakti.