Kızlar 36 haftalık gebegim doktor 2 hafta önden gittigini söyledi bu demek oluyor ki 38 hafta suanda tam rahmimde bi agrı var ve içten baskı gibi yırtılma gibimi desem bişey hissediyorum 2 gebeligim ama bebegim ters durdugu için ne sancıaı oldgnu algılayamadım ilkide ters durdugu için bi agrı cekmeden sezaryen olmuştum bunda da sabırlı olmak istedgim için dogumun erken gerçekleşmesni istemiyorum dayanabildigm kadar dayanmak istiyorum.. Bu agrıyla beraber baska bişey oluyormu yada bu agrı nedirr??