Kızlar benim bi sorum olacak. 32+3 W olduk. 2 gündür bebeğim az hareket ediyor gibi geliyor. Yani daha doğrusu şöyle eskiden canımı çok acıtarak hareket ederdi şimdi daha minik minik hareketleri. Yeri daraldığı için mi böyle? Bu haftalarda böyle bi şey yaşayan var mi acaba ? Kötü şeyler oludukça vesvese mi yapıyoruz boşa 😔