Kızlar 38+4 günlük hamileyim 2 gündür bebişin hareketleri yavaş diye doktora gittim bu sabah çatı muayenesi oldum bebk doğum pozisyonu almıştı zaten 1 aydır çatında normal doğuma müsait dedi ama 1 cm bile açıklık yok ben bebeğin hareketleri yavaş diyince istersen yatışını yapalım suni verir deneriz olmazsa sezeryan dedi bende korktum eve geldim bebeğin hareketleri düzeldi geldim geleli iyi ve çatı muayenesi olurken hiç canım yanmadığı için normal doğururum diye düşünüyorum ama açıklık olmaması da canımı sıktı sizce napim ben