Berna35 Arkadaşlar merhaba 4 hafta 5 günlük olduk bugün sizce kese oluşmuş mıdır siz ne zaman gördünüz kesenizi🤰🍬
Caglanuroney Berna35 canım ben 6. haftamda alttan muayeneyle gördüm ama herkesin degisiyo burda daha önce görenleri de okudum ben
Babyy1S Berna35 5hafta 3 günlukken gordum erken döllenmesine ragmen kalp atisinida duymamistm 6 haftalikken gostermisti attigini herkeste 4 haftayken oluşmaz bnce çok nadir bir ihtimaldir genelde 5 yada 6 haftayken daha saglikli gitmen
YavuzCagan Ben 4 haftalikken gordum keseyi 7+2 dede hem bebeği hemde kalp atisini gorduk duyduk canim seninde olmuştur kesen nokta kadar bisidir 🙈😘😘
Ttugbatrn Berna35 merhaba 5. Haftada keseyi gördük dün de 6. Haftamızdı kalp atışlarını duyduk inşallah sizde hayırlısı ile duyarsınız
EcemDK Berna35 5haftalıkken alttan muayene ile göründü benim ki, 8haftalıkta kalp atışını gördü doktor🤲🏻
EdanurZ Bende 6+0 da kadın doğuma gideceğim İnşallah görünür kese 😍 ve İnşallah kalp atışını da duyabilirim
nursentlk Haftada kese gören arkadaşlar kan değeriniz neydi. Kardeşimin de 5 haftalık kese var bebek yok böyle bir durum yaşayan oldu mu
Ttugbatrn nursentlk nursentlk 4.haftada betama bakıldı 328 di ama 5. Haftada gittigimde betama bakılmadı kese göründü sadece