Şimdi doktorumdan çıktım 7 gün adetim gecikti diye geldim kan tahlilim 1.30 cıktı yani negatif
Ve çatalda muayene etti doktorum 2 adet yumurtam olmuş (sanırım sancıları yapan o Bende hamileyim diye umutlaniyordum😪)yani catliycak catlayamjyor dedi doktorum ve 5 gün progestan kullan sabah akşam dedi adetin 3 üncü günü de gel bana dedi bakalım bu ay olcak mi 🤷♀️🤲 sanırım catlatma iğnesini deniycez adetten sonra
Sizler de yaşadınız mi böyle progestanla ilgili veya ne biliyim progestanla catlatip değerlendirdikten sonra hamile kalan var mi