Htc_bgm bende bugün Kamer beye gittim iyi birisine benziyordu. Şeyi biliyor musun ben sormayı unuttum da bugün. Mesela doğum anında doktor orda yok yani diyelim ki gece sancıların geldi başka bir doktor nöbetçi. Kendi doktorun geliyor mu doğuma yoksa nöbetçi kimse o mu doğumuna giriyor