Busrakoc bebeğiniz gayet normal doktorda uyumlu demis zaten maşallah ona benim bebeğim 31-3 te 1700 du ama anne baba olarak bizde uzun boylu yapiliyiz zaten bizimki önden gidiyor şimdilik sorun değil ama iri bı bebek olursa normal doğum riske giriyor sezeryanla aliyolar çok büyük olmasının da dezavantajları var bence haftasıyla uyumlu olması çok güzel