Cafede Zehra1k evet eger ilk belirtilerini goruyorsan onlem al Allah korusun cok koyu seyler yasabiliorsun
132025 Cafede oldu doğururken ıkınmaktan dahada çıktı 3 sene oldu hala benimle yaşıyo bi zararını görmedim kendisinin😂😂
Cafede 132025 ne guzel masallah diyim o zaman bn 12 senedir cekiyorum dikkat etmesem olduruyor beni uc gun sürünüyorum
132025 Cafede bi sıkıntı çıkarmadı ama ikinci kes hamile kalıp doğum yapınca daha kötü olabilir mi bilemiyorum