ZhraB Kızlar doktorlar hep diyor en az 10.15 dakıka emdirn diye bnm bebek 20 gunluk bes dakıka tek emiyor ne yapsam acmıyor agzını 🤔sizde de oluyormu
begumseker ZhraB çenesiyle filan oynayın, ayaklarıyla, yada soyun bebeğinizi öyle emzirin.. ben kışın doğum yaptım hep uyuyordu emzirirken soyuyordum mecbur öyle emziriyordum..
begumseker Zehra1k sarılık riski vardı benimkinin ondan derin uyku haline geçiyordu hep.. meme filan görmüyordu.. uyurken emzirebilenler çok şanslı bence de..