Ben de guvenyorum arkadaşlar bi tane arkadaş var güvenilir olmuyor benim sancim varmış alttan da acilmam varmis ona rağmen sanci çıkmadı ama varmış sancim da dedi. Ağrılarim olduğu halde anlamadılar fln dedi bende korktm vlla biraz önce nst den geldm sancim çıkmadı çok şükür bu arkds da byle deyince moralimi bozdu brz 😑😑