muallim6anne Kızlar geçen hafta tetanoz aşısı oldum 20 haftalikken ağrısı geçmedi bir türlü iş yapamıyorum
Yarim_Kilo_Kiyma muallim6anne Bugün eşim 2. Dozunu yaptırdı. Hemşire 3-4 ağrı olur demişti. Normal ağrıması buz uygulayın