Ozleem2436 bende hamilelikten önce de vardı. İçinde egzama varmış kulaklarımın o yüzden kaşınıyormuş. Akıntı, kaşıntı, ağrı, filan oluyor hala. Hele kaşıntıya dayanamıyorum. Ama kesinlikle kaşımamak lazım. Suya da değdirmeyin, mümkün olduğunca kulakları kuru tutun. Kulak çöpü vs kullanmayın