2li testimde temizdi 3 lüde temiz çıktı çok şükür mutluyum evlat için gerekli tüm testlerimi yaptırıyorum şahsen şu görüşten yana deyılim işte olasılıgı doğrultulugu az işte 2 lim temizdi 3 lüde sorun çıktı ama veya gerek görmeyen benım görüşüm gerekli neyse bence yaptırılmalı sanki bu konuda bu uygulamada millet birbirine yardımcı olacağına bana öle olmustu ama sorun yok cokta önemli deyıl gibi cümleler kuruyolar herkesın. gebeliği bunyesi farklı evlat için 🥰