Zezeze o kdr şey kullandim gitsin diye daha ne yapıcaz bilmiorum kuzu yaa bu sefer bebeği genetiğe gönderdiler onda ne çıkcak bakalım yoruldum adama bi baba yapamadım 3.de husran etrafında pervane ama üzülüyorum işte cevremde düşük dis gebelik ölü doğum oldu şimdi bebekleri kucaklarinda ustume 2.doguracklr😓