Deletedmom191 Canım benim herşey doktorların veya bizim elimizde değil… Bu evlatları Rabbim bize emanet olarak gönderiyor. Ve bazen imtihanımız evlatlarımız olabiliyor. Benimde ilk gebeliğimde bebeğimin kalbi durmuştu hiçbir sebep yokken herşey çok sağlıklı ilerlerken.. O zaman sürekli ağlıyordum, ve hamile kalamıyordum psikolojim alt üst olmuştu. Bazen inan bana Allahtan başka medet umacağımız kimsemiz kalmıyor ki kalmamalı da… Rabbim yaşatacağı canı en büyük riskler olsa bile yaşatıyor. Yaşatmayacağını da böyle hiçbir sebep yokken alabiliyor