6+4 deyim. 6. Haftaya girdiğim anda bulantılarım başladı çok şiddetli oluyor sabah başlıyor öğlene kadar sürüyor henüz kusmadım kendimi sıkıyorum kusmamak için 😂 doktor ilaç verdi bulantı hapı gece uyumadan 2 tane iç dedi. Tuvalete gitmelerim azaldı neden bilmiyorum ana uyku hali hala tam gaz devam 😂