Nur_seda kızlar benim de program 28 diyor ama doktorun demesine 2 hafta önden gidiyor 30 larda sayabiliyor muyum kendimi😊 ve bizim daha Bi çok eksiğimiz var 🤦kıyafetler tek tük yıkanmadı bile henüz çantam da hazır değil çok mu geç kalıyorum herkes hazırlıklar tamam dedikçe stres sardı şuan beni🙄 odamızı da yaptırmadık henüz park yatağını aldım bezi ıslak mendil şampuan deterjan Bi kaç oyuncak zıbın falan tarzı şeyler aldım sadece ilk hamileliğim tecrübesizlikte var rahatlıkta sanırım 🤭