Mizgin2020 Bu sabah test yapmaya niyetlwnirken adet oldum çok üzgünüm ya artık insan olsun istiyor her ay hüsran😥😥😥
Aynurrrr Mizgin2020 hayırlısı olsun inşallah canım üzülme Allah hayırlısını nasip etsin inşallah ben senin gibi 5 sene bekledim herzman hayırlısı dedim sende öyle yap takma kafana
Matmazelilii Gamzebydmr Adetime 3 gün varken yapmıştım ben ve silik çizgi çıktı adet günüm de de erken gebelik testi yaptım ve onda gayet net çıktı varsa mutlaka çıkacaktır 🌸 erken gebelik testini deneyebilirsiniz