Mizgin2020 https://imgyukle.com/i/yikiMp Kızlar bu sabah yaptım test ben çizgi görüyorum ben mi yanılıyorum bakar mısınız lütfen 🤗
Zeynepli1234 Mizgin2020 4-5 gün sonra testi tekrarlayın ve erken gebelik testi kullanın inşallah mutlu sonucu alırsınız 😊
irva Mizgin2020 Benimde ilk yaptığımda o derece silik çıkmıştı.Ertesi gün bir daha yaptım çok az daha belirdi.Ertesi gün de gittim erken gebelik testinden aldım onda net çıkınca yallah hastaneye kana ve hamile olduğumu öğrendim.İnşallah seninde öyledir.. 😊
Gamzebydmr Ben adetimin olacağı gün yaptım hiç çıkmadı şuan gün geçikti bende yaparsam çıkmaz diye biraz daha zaman geçmesini bekliyorum
Matmazelilii Gamzebydmr Adetime 3 gün varken yapmıştım ben ve silik çizgi çıktı adet günüm de de erken gebelik testi yaptım ve onda gayet net çıktı varsa mutlaka çıkacaktır 🌸 erken gebelik testini deneyebilirsiniz
Gamzebydmr Mizgin2020 Senin yazılarını okuyırdum canım arada denk geliyordu biliyorum ne kadar çok istediğini inşALLAH ALLAH gönlüne göre vardır ve vardır inşALLAH
Mizgin2020 Gamzebydmr inşallah canım ya Allah razı olsun gecen ay eşimle hastane de kan testi yaptk negatif sonucu ögrenince ikimizde yıkıldık zatn o yüzden hayırlısıyla isteyen herkezin olur inşallah 🥰🤗🥰
Ecmelbeyza Mizgin2020 ben de görüyorum çizgi ama idrar çok gelip orada set oluşturunca da öyle oluyor Ya kuruyunca bir daha atsanız aslında . Ama var pembe şerit 🧐
Rose2828 Bana da silik var gibi geldi görüyorum gibi insalalh nasip olur 🙏🏻 Size ❤️ Ve isteyen herkese
Deletedmom316 Mizgin2020 canim bi umutlanmadan bekleyin insan sonra cok uzuluyor gercekten yarn ilk idrarla yapin 3 damla damlatin 10 dakikada çikarsa sizindir 🤭 Allahin izniyle hamilesinizdir Rabbim kimseye hayal kirikligi yaşatmasin