14+4 oldum birkaç gündür feci şekilde kasık ağrım var. Bugün doktora gittim ultrasonda bir sıkıntı görmedi. İdrar yolları enfeksiyonu olabilir dedi ve idrar tahlili aldı. İdrarda da hiçbir sıkıntı çıkmadı. Kayınvalidem üşütmüş olabileceğimi söyledi, hamileler çok çabuk üşütürmüş ve üşütmeden dolayı da yumurtalıklar ağrırmış. Sıcak su torbası koydum şuan dinleniyorum. Ağrılar azaldı ama yine ara ara oluyor 😬