Hsrt42 bizde 38+1 iz,sancılarım farklılaşmaya başladı,sık sık karnım kasılıyor toplanıyor bebek,gece uykudan iki üç sefer sancıyla uyandım,sabah beri de hep altlar kasıklarımdan bacaklarıma doğru uyuşma sızlama var,bele vursa tmm başladı diycem ama belime vurmadı sancı,alıştırma sancısı mı,yoksa doğuma çok yakın olduğunun işareti mi bilemedim... cuma kontrolümde kanala inmiş bebek demişti dr,beklemedeyiz😐