Bebisimmmmm MucizeBekleyenAnne Ben 5+5 ken gitmiştim. Sonra sürekli git gel yapmak istemedim. Geciktirdim, 8. haftda gittim
Bebisimmmmm symslmz 5+5 te gitmiştim. Sadece kesenin büyüdüğünü görmüştüm. İçi boştu. Şimdi içinde embriyoyu gördük. Kalp atışı da vardı
symslmz Bebisimmmmm masallah ben de 6+1de gidip görememiştim boştu inşallah salı günü görür ve duyarım ben de 8 hf olacagız
Miragee MucizeBekleyenAnne bu gece elini karnına koy biliyorsan Meryem suresini oku bilmiyorsan YouTube den aç dinle bana da duanı unutma canım
MucizeBekleyenAnne Miragee kuran okumayı bilmiyorum ama tv den açıp dinledim karnımı ovdum hayırlısı Allah’ın dediği olur 😔 yüzümü güldürsün rabbim her isteyen güzel melek bayanların anne olmak isteyenlerin gebelerin sağlıklı bi şekilde kucaklarımıza almalarını nasip eyle yarabbim
Minikbirkalp Bende senin gibiydim cnm 4. Haftada 5. Haftada kese vardı bebek yoktu bebeği de 6. Haftada görmüştüm kalp atışını duymuştum şuan içindeki heyecanı çok iyi anlıyorum rabbim sıkıntı yaşatmasın sağlıkla al kucağına inşallah bu arada biz 27+5 olduk 🥰🥰
Betuell Bebisimmmmm bende sizin gibi ilk bebeğimi kalbi durduğu için 8 haftalık kaynettim meğer kan pıhtılaşması varmış sizde her ihtimale karşı bir araştırın derim çünkü doktorlar araştrmıyolar ben şuan ki hamileliğimde günlük kan sulandırıcı iğne ve hap kullamıyorum
fatosd84 Rabbim hepimizin bebeğini sağsalim kucağımıza almayı nasip etsin inşallah bizde bugün 9 haftalık olduk çok şükür keseyi 5+3 de gördük kalp atışını 6+6 da gördük herşeyin hayırlısı rabbimden içimizi ferah tutmamız ve dua etmemiz lazım 🤲
MucizeBekleyenAnne Miragee yok canım daha gitmedim eşimi bekliyorum 3,4 gibi falan gidiceğiz nasip olursa
KadriyeSaglam Bende şimdi doktordan geliyorum bizde duyduk kalp atışını 😍 Rabbim isteyen herkese nasip etsin bu arada 7+3 de duyduk