Esma-4242 Gd1992 ben ikili test yaptirmayacam açıkçası cinsiyet az daha belli olsun diye de şimdilik kontrolu bir iki hafta sonraya attım kesinlessin diye
Elmaveannesi Gd1992 bende 10+5 oldum 12 haftalikken ikili taramaya giricem cok heycanliyim :) cinsiyet hakında bisey soylediler mi size
Minikcivciv10 Daha bugün gittim ikili test için 12+1im ultrasonda ense kalınlığı ve burun çıkıntısı iyi çıktı tahlil sonuçları haftaya çıkacakmış ama sen 3 hafta sonra gel hem cinsiyeti de söylemiş olurum dedi doktorum😊
Elmaveannesi Minikcivciv10 bende 6 haziranda gidicem ikili teste cok korkuyorum bisey cikar diye sevindim sizin adiniza :)
esrAlp Esma-4242 ikili yaptırmasınız da en geç 14 den önce gidin ki ultrason da ense ve burun kemiğine bakabilsin
Gd1992 Bana dun pipisini gordugunu soyledı cıkıntı var dedi ama haftaya daha net soylerım dedi artık nekdr dogru bılmıyorum 😊
Minikcivciv10 Gd1992 kusura bakmayın kızlar işteyim telefona bakamadım 1mm mi ne dedi enseye kan sonuçları haftaya çıkacakmış:)